Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2008 00:51 - Fly me to the moon...
Автор: lifehouse Категория: Лични дневници   
Прочетен: 915 Коментари: 1 Гласове:
0



Така започва една от любимите ми песни. Пее я Майкъл Болтън, а оригиналът е на Франк Синатра ... Не мога да опиша какво точно ме привлича в това парче. Затова ще кажа всичко, мелодията и текста са перфектно съчетани. Когато чуя песента  ми се приисква да прегърна люмият човек. Представете си перфектната вечер - Момичето или жената която оби1ате да е до вас и да ви се иска времето да спре, чувствате се така сякаш желаете да се докоснете до звездите и луната и това само защото човекът до вас споделя тази любов. Иска ви се този миг да продължи вечно. Усещането е невероятно нали? Точно така ме кара да се чувствам тази песен. Въпреки всичко забравяте за момент всички несгоди и се отдавате само и единствено на любовта, било то дори и за момент. не ога да кажа нищо повече защото ще започна да се повтарям затова просто погледнете:

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On a-Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, baby, kiss me

Fill my heart with song
And let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On a-Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, baby, kiss me

Fill my heart with song
Let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, in other words



Тагове:   fly,   me,   Moon,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - USESHTANETO E NEPOVTORIMO. . . C...
31.10.2008 01:01
USESHTANETO E NEPOVTORIMO... CHOVEK TRYABVA DA SE RADVA NA VSEKI MIG S LUBIMIY...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lifehouse
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15171
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031